10 September 2011

Jaha, då har det gått ungefär en vecka sedan ajg skrev här sist, och denna gången har det faktiskt hänt lite saker ( vet inte om jag nämnde det i förra inläggen ) ^^ .

Iallafall så har jag varit på tre möten de senaste tre dagarna. Först Lernia i onsdags, läkaren igår och AF idag. Och nästa vecka är det läkaren igen på tisdag och Lernia på torsdag =).


Mina små planer för helgen ( med stast imon ) är att :

  • Skriva en kladd till ett PB.
  • Läsa igenom det jag fick i hemläxa av min läkare.
  • Försöka att börja sy lite =).


Hoppas bara att allt går bra nu =). 



Bjuder på en rätt så nytagen bild. Mina ögon ser konstiga ut, men det är inte helt lätt att få "vanliga" ögon när det blixtrar till rätt många gånger för fokusens skull ;). 


- Over and out -
    


Kommentarer
Postat av: Evah

Fin bild :)

2011-11-09 @ 17:16:28
URL: http://Evaaaahs.se

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0