31 Oktober 2011

Har som vanligt inget speciellt att skriva, men kan berätta att jag åker iväg med "skolan" till deras folkhögskola och övernattar en natt ( tisdag - onsdag ) så vi får väl hoppas på att det kommer bli en del kort tagna och att några kanske skulle kunna komma upp här =).


Anledningen till att jag skriver idag är för att jag är med och tävlar hos Millah igen.

Först ut är en goodiebag


Jag tävlar hos Millah om en härlig goodiebag =).



Näst på tur står ett silverhänge i form av ett stjärntecken ( valde ju så klart mitt ^^ )


Jag tävlar hos Millah om ett silverhänge med ett stjärntecken från Silverbiten.se =).





- Over and out -

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Hej! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/Dåligt?



Ha en bra måndag :) Kram

2011-11-14 @ 16:33:58
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0