3 Oktober 2011

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min 20års dag =).

Kan berätta lite kort om min dag. Började med ett litet möte med en av lärarna på min kurs. Sen träffade jag Maria en liten stund och hon tvingade mig att gå in på Systembolaget och köpa en cider BARA för att jag kunde =P. Sen sprang jag på André två gånger med ^^.
    Efter att Maria va tvungen att åka hem igen så va det bara för mig att åka hem, äta lite, byta om och gå och träna, dock inte det bästa med huvudvärk kan jag lova! Har gått med sprängande huvuvärk hela dagen, men den har lugnat ner sig lite ( hoppas bara att den är borta helt imon ).




Vill även tacka alla som grattat mig ( och pappa ) idag =) <3


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0