2 Oktober 2011

Vet att jag inte har skrivit på tre veckor, men har aldrig kommit på något att skriva om "/.

Det som jag kommer på sådär som jag gjort sen sist är väl

  • Börjat en studiemotiverande kurs ( kallar det skolan ).
  • Börjat med Fimo-naglar igen.

Känns som att jag har missat en del! Haha.

Kommer inte på något att skriva om =S, men kan ifs visa dom förra och dom nuvarande naglarna jag har =). Fast först kan jag visa alla olika fimostavarna jag har, så kan ni oxå ge mig lite inspiration till att göra olika naglar =).
Klicka för större bilder. 

        
Alla fimosarna.     Förra naglarna.              Nuvarande naglarna.

Hade varit kul om ni kunde komma med många olika förslag =).



- Over and out -


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det där var snyggt, undrar om jag ska fixa mina egna naglar nu :)

2011-11-09 @ 21:26:30
URL: http://matildahaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du använda några mallar när du målar?

2011-11-09 @ 22:22:06

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0