12 Maj 2011

Jag glömde totalt av att skriva att jag hade varit hos Maria i lördags där vi grillade och jag fick smaka på lite olika spritsorter jag inte smakat tidigare =). Vissa va sådär och andra va okej ^^.

Natten till igår va lite jobbig. Gick och la mig vid halv tolv, sov lite oroligt för att sedan vakna vid två av att jag på något vänster körde tummnageln i näsan ( på utsidan ) så att jag nästan började gråta och det pissade ( nästan ) blod -.- . Var bara att gå upp och be pappa hjälpa mig att plåstra om det på något sätt. Sen kunde jag somna om jag försov mig lite dagen efter, men hann ändå =).


Idag var jag med Maria i Kristianstad och köpte skor till balen och studenten sen kollade vi på väskor till balen och försökte hitta något fint och enkelt halsband till mig, men det gick sådär "/ =(. Vi tog även lite bilder, men har inte lagt in dom på datan än, får göra det en annan dag för imon ska jag upp  tidigt imorgon för att åka till Malmö med Denise =). Kommer bli skojj skojj =D.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0