27 Juni 2011

Hej alla!

Uppdatering på gång igen ;). Midsommarhelgen har passerat och sommarvärmen är på väg ?

Midsommarafton tillbringades hemma med min lilla familj ( lilla och lilla, vi är ju faktiskt sex stycken ;) ).
Midsommardagen gjorde vi inget annat än tvätta på eftermiddagen/kvällen.
 Och igår ,söndags, va jag och pappa iväg med hundarna, men dom va tråkiga så vi åkte hem igen för att lämna hundarna och hämta Louise och Liam för att åka en sväng och sen tvätta bilen. Såklart hängde ju kameran med båda gångerna, så några kort blev det allt ;)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har varit på ett informationsmöte på af, sovit en pytte stund ( va as trött och hade ont i huvudet, och jag fick inte sova för syster -.- ), varit ute med hundarna en långsväng och lagat mat. Skulle egentligen träffat Malin med, men vi kom fram till att det skulle bli försent + att vi båda va aströtta ( detta va innan jag fick sova ). Så vi bestämde oss för att vi skulle ses imon istället =).


Här kommer en bild från när vi va iväg med hundarna och två bilder från när vi va och tvättade bilen =)


Kossorna själva, men Pepsi ( tror vi att det va ) spydde i bilen hem sen -.-





Älskar inställningen "Kreativt autoläge". Det blir mycket lättare att få fokus på det man vill =).


Det va det för idag, kanske kommer upp lite nya bilder imon, vi får se =).


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0