22 Juni 2011

Idag har jag inte gjort så mycket mer än sovit lite till och från och varit ute på en lång och skön promenad med syster, systerson och vovvarna. Blev inte så många bilder tagna idag, men igår tog jag en hel del. Tänkte bjuda på några av dom =).



Vid 2 - 3 på natten mot igår. Himlen va lite ljusare och dom två närmaste
husen va mörkare, men jag gillar bilden ändå =).


Vid halv fem - fem igår morse =).







Tre av alla foton jag tog igår på en lång kvälls promenad =).


En av få från idag =).


Fick en skiva med bilder från studenten på posten igår. Så tog den normalaste
 bilden från studenten men hela min klass =).
Denna bild får även avsluta inlägget =P


- Over and out -


Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder (-: <3

2011-06-23 @ 11:32:43

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0