21 Juni 2011

Jag tycker att man ska hjälpa sina vänner om man kan, spelar ingen roll vad det gäller. Så därför är detta inlägg till hjälp för min vän Denise. Jag ber er att rösta på hennes klänning så ofta det bara går, varje gång ni sitter vid någon ny dator eller vad som helst, bara det går att rösta =) !

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=5Dxu9x0BuTBrfJhfdbpVyaJ73nSexYYrbJba7ZbqqbVJi4o0URSI#Gallery


Röstningen avslutas den 18 Juli kl. 23.59.



Kan även skriva lite om dagen som varit.
Kunde inte somna inatt, somnade väl vid 3, vaknade igen vid 04.40 somnade om vid 05.00 någon gång. Sen ringde pappa och väckte mig vid 07.15 ch sa att jag inte skulle mysa med Pepsi och somna om " ne det ska jag inte göra " fick han till svar men jag la mig ner på rygg istället och somna om.
Vid 07.35 kom syster in och bad mig natta Liam för att hon va ett levande ( om hon ens levde =O ) spöke och han ville inte vara tyst så jag fick gå upp och natta honom medans hon tog en dusch. När hon kom ut va det en halvtimme kvar tills jag skulle gå till bussen och jag skulle duscha och äta, men maten fick vänta tills jag kom hem igen.

Det jag va iväg för va ett tandläkarbesök klockan 9! Kände mig rätt sliten när jag gick till bussen. Men det gick bra och det blev Hej skoskav av nya skor! på mina stackars småtår och hälar ;(.

Nej nu vill Louise ut på en promenad för att Liam ät grinig och trött men vill inte sova, så kameran följer med =D.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0