6 Juli 2011

Har inget vettigt att skriva, så tänkte påminna er om att rösta på Denise klänning ( det går att rösta varje eller iaf varannan dag ) och så tänkte jag att lägga upp några bilder från här om dagen =).

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=5Dxu9x0BuTBrfJhfdbpVyaJ73nSexYYrbJba7ZbqqbVJi4o0URSI#Gallery   Rösta vettja =D ;)


Börjar med en ego bild =P.


För några dagar sedan så blev det att jag va uppe till fem på morgonen, och det va det här jag fotade och väntade på att det skulle förändras tills jag blev trött =P. Detta va alltså så som jag såg det först...


... Och efter detta orkade jag inte stå på en stol halv dubbelvikt under gardinen och ta fler kort =P.
Det är även detta kort som får avsluta dages tråkiga inlägg ^^.


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder!! Vad använder du för skugga/penna till brynen? Jätte snygg färg ;-) pöss Carro

2011-07-07 @ 11:20:18

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0