4 Juli 2011

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har ingen direkt bortförklaring till varför inte jag skrivit något, men den lilla "bortförklaringen" jag har är att jag inte har orkat ( latmask där ) tömma min kamera på bilder och att jag kommit på allt för sent att jag ska uppdatera "/. Men ska försöka att tömma kameran imon och lägga upp några fina bilder =).

Så vad har jag gjort den senaste veckan då ?
I måndags hade jag ju möte på AF. I tisdags träffade jag Malin en lite stund =). I onsdags tror jag inte att jag gjorde något. I torsdags va jag hos tandläkaren. I fredags gjorde jag inget speciellt. I lörsdags tvättade jag och höll på att flyta bort för att det va så sjukt kvaft ute och det är ju inte precis svalt i en tvättstuga heller. Sen köpte jag min resa upp till Göteborg med =D. Så 21.e klockan 11.00 avgår tåget från Hässleholm till Göteborg ( om SJ vill hålla tiderna vill säga ) =). Igår söndag gjorde jag inget speciellt, va uppe hela natten och sov typ halva dagen =P "/.  Och idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt och så =).






Kände att ett inlägg utan bilder blev lite tråkigt, så det fick bli två bilder från min digitalkamera ( som jag inte gillar på vintern ).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0