17 Juli 2011

Herregud va jag har dåligt minne =O. Ne men jag är sjukt förvirrad när det kommer till vilken dag jag gjorde vad "/. Men ska försöka att komma på vad jag gjort på dagarna ^^.

* Tänker, tänker och tänker... *

Jag kan verkligen inte komma på ordningen på allt =S. Så får nog sammanfatta det lite huller om buller ^^.

Nu när jag såg hur längesen det va jag skrev, så känns det väldigt jobbigt att försöka minnas ^^. Men ger det ett försök och missar säkert hälften ;).

Den 8.e var jag på möte hos Lernia ( en grej genom af ) och fick en ny tid till den 14.e för ett CV-möte ( fattar mig inte på hur man skriver CV =S ). Resan till Göteborg hade jag redan nämt med ja ^^.

Ehm... Jo just det ja, jag skulle stoppa Ronja från ett utfall och smarta jag låste inte kopplet utan fick för mig att jag skulle ta tag i den tunna linan och bromsa henne, men det slutade med att jag brände alla fingrar på höger hand och ringfingret på vänster. Pekfingret på höger hand blev värst bränt och gör ondast och idag sprack det när jag höll i Ronja lite för hårt - AJ!! Det kändes som när jag blev bränd där. Jag skulle tagit kort på det igår för att visa er tänkte jag men glömde av det och nu sitter det Mezinc på där igen som hjälper, eller det gör iaf inte lika ont =).

Vad har mer hänt ? Kan inte komma på något mer =S.


Kan iförsig berätta lite mer om resan upp. Kommer ju upp på torsdag =D och kommer att vara i Gråbo första natten. Sen på fredag åker jag, Daniel, Emma, Simon och Viktor till Varberg över helgen där vi hoppas på bra väder hela helgen ( så att man kan få lite färg ;) ) och så hoppas vi ( läs jag ) naturligtvis på massa skojj =D. Det roliga tar ju tyvärr slut på söndagen då vi ska upp tidigt och riva tält och packa ihop vagnen för att dra hem den till Gråbo igen.
     Väl i Gråbo kommer jag att träffa Sandra som jag inte träffat på jag vet inte hur många år, så det kommer nog att bli skojjsans skulle jag tro =). Efter det åker jag hem till Fredrik där jag kommer att vara till på torsdagen då Mikael kommer och hämtar mig för att åka ner hit till oss, med en avstickare till Gekås Ullared ;).
Och så hoppas jag att jag kommer att få träffa Caroline med, var ju egentligen därför jag åkte upp för att träffa henne "/. Men en smartare människa får man nog svårt att hitta ;).


Massa text men inga bilder -.- . Jag är dålig på att ta bra bilder på mig själv och vovvarna, men desto bättre på himlen, så det får bli några sånna iväntan på bättre bilder ;) =).










Nu väntar hundarna på sista svängen och sängen kallar på mig ;).


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: keela

aaw, tack så mycket!:) jag bara sprayar håret med torrshampoot, jag gör inget speciellt :)

2011-07-22 @ 13:47:34
URL: http://keela.se

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0