6 Januari 2011

En viss herre klagar på att jag uppdaterar för lite. Till mitt försvar säger jag: Om jag inte har något att skriva om, varför ska jag då skriva att jag inte har något intressant att komma med ? Sluta klaga DANIEL !! Haha ^^ ;).

Men iaf nu när jag ändå blev "tvingad" att skriva något så kan jag lika gärna skriva om dagen.

Idag skulle egentligen jag och Louise gått på bio, men när jag vaknade av klockan vid halv tio och gick upp och tittade ut så hade det kommit säkert en dm snö. Gick in till Louise och försökte få liv i henne ändå, men hon ville inte vakna, så då gick jag och hämtade mitt gossiga dubbeltäcke och la mig i soffan brevid Pepsi och somnade där en liten stund ( inte bra ).
   Sen gick jag och la mig i min säng och råkade somna om, vaknade vid 11 igen och gick och försökte väcka Louise än en gång, men det gick inte så bra. Gick och la mig igen och halv sov lite innan jag gick för att tjata upp henne och sa att hon var tvungen att komma upp nu och vi skulle åka vid ett, men det vill inte hon så sa jag att vi kunde ta 6 bion ist och då trodde hon att jag menade 9 bion. Men så sent ville inte jag gå för då skulle vi få ta halv tolv tåget hem och vem vet om det skulle gå eller vara inställt ? Om vi hade åkt och det sen visade sig efter bion att inte tåget gick för att var inställt så var vi fast i Kristianstad och vi visste inte när pappa skulle komma hem. Så den risken ville jag inte ta med tanke på hundarna och så.

Så då bestämde vi att vi skulle gå på bio imon eller på lördag ist när vi ändå ska till Malmö =).
Om någon undrar varför vi fått någon plippidé att vi ska gå på bio som vi ALDRIG brukar, så är det för att pappa har fått biobiljetter av sin arbetsgivare i julklapp både 2009 och 2010. Och dom från 2009 går ut nu i slutet på månaden, så lika bra att utnyttja dom medans jag ändå har lite tid över innan skolan börjar igen -.-' ^^. 

 
Nej nu har jag inget mer vettigt att skriva om.


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Daniel

Braaa Sofie! ;) nu kan du vara stolt över dig själv! ;)

2011-01-07 @ 01:19:40
URL: http://lifeofdanny.webblogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0