30 Januari 2011

Jaha, då var det söndag igen och en tråkig ( halv ) skolvecka ligger framför mig =(. Ska ju vara inne tre dagar i veckan i några veckor framöver nu ju, vilket jag inte gillar. Men på torsdag kommer nog bli en rolig dag =). Skrev ju det i förra inlägget kom jag på nu ^^ haha.

 Anyway, helgen har väl varit bra, har ifs varit roligare på fester, men men. Jag fick ont i huvudet av allt tjöt och obekväma stolar och sen till råga på allt hög musik, men det var väl trevligt ändå :).

Nu till något annat, Ronja väckte mig vid kvart i åtta imorse för att hon pep för något ? och då såg jag ett rosa ljus på mitt rum och var tvungen att ta med mig en kamera ( blev måsde mobil och digitalen ) och gå upp och titta på soluppgången, för den borde ju ara fin om det är ett rosa ljus ? ^^. Tog en bild med vadera kamera och mobilen tog den finaste:





Nu blir det middag sen städa, det är ju söndag och hundarna fäller mycket just nu =P.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0