27 Januari 2011

Tänkte göra en snabb liten ( vet inte hur liten den blir ^^ ) uppdatering =).

Det som hänt i veckan är skolan, praktik, studiedag och ändrade planer, varit och köpt tyg till min Tingelingklänning jag ska sy och sen praktik idag och imon, sen på lördag är det födelsedags fest som gäller =D.

När jag kom till firman imorse fick jag en förfrågan om jag ville följa med och bowla på torsdag nästa vecka och det tackar man ju inte nej till ^^. Sen kom det lite fler anställda som Ronnie frågade och dom sa oxå ja och då sa han till dom med att vi blir lediga på fredagen, vilket innebär för min del att det är halvdag på torsdag och ledigt på fredag på praktikfronten.
För det är nämligen såhär att jag ska vara inne i skolan tre dagar i veckan ( ! ) till och med vecka 9 =O från och med nästa vecka! Usch fy och blä -.-  . Tycker det är jätte skönt så som vi har det nu skolan en dag och praktik fyra dagar ^^.



Kommer inte på något mer att skriva nu.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0