23 Januari 2011

Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite, men jag vet inte vad jag ska skriva ? Har inget nytt att komma med. Praktiken har gått som på räls denna veckan, slutade med en sjukt rolig dag ^^ ( det kan ju inte bli annat när man är med tre sjuka killar i en lägenhet ).

Kan ju skriva med att magen på Lousie har börjat synas rätt mycket nu för den som vill veta =P.

Kommer verkligen inte på något at skriva =S.

Kan skriva veckans planer om någon är intresserad ^^

Måndag - Skolan
Tisdag - Pengar = fattig med en gång på räkningar, praktik
Onsdag - Studiedag, åka till K-stad för att träffa en kusins son angende en present, kanske äen en sväng till en tyg affär
Tordag - praktik, förhoppningsvis pengar från skolan
Fredag - praktik
Lördag - 20 års fest för en annan kusins son
Söndag - städa ?

Ja det är väl så min vecka kommer att se ut om det inte blir ändrat =).



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0