2 Januari 2011

Hoppas att erat nyårsfirande blev bra =). Själv satt jag bara hemma och tog det lugnt. Känns nästen som en plikt att vara hemma och försöka lugna ner Pepsi eftersom hon är sjukt rädd för smällare och raketer och även åskan =S =(. Men jag klagar inte för det är mysigt ändå =).

Sist jag skrev hade jag ju köpt en kamera som jag var ganska nöjd med - tills dagen efter! Då fick den något spel och kunde bara ta en bild sen när jag skulle ta nästa stängde den av sig =S. Men sen var den som vanligt tills jag hade med mig den till Hovdala på nyårsafton då den stängde av sig när jag skulle ta första bilden :@ ! Sen på kvällen skulle jag ta kort på något och då va den som den va andra dagen - tog en bild och nästa dog den på. Sen av någon konstig anledning kom det upp ett meddelande att batteriet var slut och skulle bytas, men på skärmen visade det fullt batteri och startade igen gången efter =S. Så imon ( hopas jag ) ska jag gå till Elgiganten och lämna in den, för så ska det ju inte vara bara för att det är kallt ute ! Den ska ju klara det, annars är det Samsung skit !

Haha va förbannad jag lät där, men det är ju inte så konstigt egentligen ^^.

Jaha vad ska jag skriva nu då ? Kanske att jag har totalvänt på mitt dygn ? Eller att bebismagen börjar synas nu ? Jag vet inte ^^. Jag kanske borde gå och lägga mig om en liten stund, för har varit lite små trött sen 23 ^^.

Nej jag ska lyssna på lite musik och läsa lite i en blogg innan jag lägger mig ^^.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0