18 Januari 2011

YES ! Jag skrev RÄTT!! På första försöket med XD haha. Ett steg framåt i rätt riktning =P.

Jaha vad har jag att skriva om idag då ? Jo dagen och den kommande 3:3 festen =).

Idag var jag aptrött så jag höll på att försova mig, not good, men hann och bussen var försenad "/. Sen har dagen verkligen segat sig förbi för jag har inte haft något att göra =(. Hopas på lite mer jobb imon =).

Och den kommande 3:3 festen - jag trodde att det skulle bli som en vanlig utgång, men det visade sig att du var maskerad med disney tema =O. Va fan ska jag klä ut mig till tänkte jag och nu efter några timmars funderande kom jag fram till att jag ska klä ut mig till Tingeling från Peter Pan =). Så i nästa vecka när jag fått pengar blir det att åka och köpa tyg och åka och låna farmor symaskin och sätta sig att sy klänningen =). Haha önska mig lycka till ;).


Det var nog det för idag.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0