17 Januari 2011

Grattis Becca på din 21-års dag =).

Att jag FORTFARANDE inte har lärt mig att det är 2011 och inte 2010, det är skrämmande! Haha, det är nämligen så att varje gång jag ska skriva dagens datum här på bloggen ( har ju inte hänt många gånger än ) så skriver jag 2010 ist för 2011, men ändrar det ju såklart när jag ser det ^^.

Iallafall så har jag lite goda nyheter till en viss here som inte läser min blogg, jag har två fester inplanerade inom en månad =). Först är det en 20 - års fest för min kusins son nu den 29.de sen den 11.e så ska jag ut med Maria och Denise ( vad jag vet ) =). Så det ska bli skojj skojj =D ^^.


Idag blev det bestämmt vart vi ska springa ut och med vilka, vi springer ut på Konserthuset men Ljud & Bild skolan och kanske Framtidsgymnsiet, men den sistnämna är inget bestämt med för dom har kanske ett eget utspring på sin skola. Men jag har ändrat mig efter att en från elevrådet var inne hos oss idag och pratade med oss om det, och springer vi ut med LBS så kommer vi garanterat att ha bra ljudanläggning som förhoppningsvis funkar och det hade vi inte haft på våran skola om vi hade haft det själva ( min skola SUGER på att fixa rätt saker i tid ). Så det känns ju säkrast att ha det med en skola som kan fixa det i tid ^^.


Det var nog det jag hade att säga för denna gången. Have it your way ;)



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0