16 Januari 2011

Kände att det var dags att skriva igen ^^.

Sedan jag skrev sist kommer jag knappt ihåg vad jag gjort =S.
Förra helgen ( lördagen ) så var jag, syster och pappa en sväng till Malmö där vi tittade efter en ny jacka till pappa eftersom att hans har gått sönder, men vi hittade ingen. Sen gick jag och syster på bio och pappa åkte hem, han ville inte åka hem till farmor utan hem till vovarna ^^.

Söndagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde =S. Måste nog börja skriva oftare om vad jag gjort ^^.

Sen i måndags började skolan och jag hade nog missuppfattat vad mig lärare sa om att vi skulle vara inne efter jul, eller så blev det inte som det var tänkt från hans sida. Iallafall så skulle vi ha haft en målare som kunde någon viss tektik som vi tydligen ska lära oss, men dom hade tydligen inte fått tag på någon så det blev praktik denna veckan. Känns ändå rätt skönt att det har kommit igång igen så man inte är uppe halva natten och sover bort halva dagen.

Och nu i helgen har vi storstädat nästan hela lägenheten. Pappa och syster har legat på knä och skrubbat golven för dom har aldrig blivit rena av att bara moppats av och så trodde syster att hennes ständiga nysande berodde på att det var så smutsigt på golven, men det harinte hjälpt med skurandet. Så jag kom på att hon alltid nyser som fan när det är fällningsperiod för vovvarna men sen är det inte så mycket där i mellan, och då är det Pepsi som är boven i hennes ständiga nysande nu.

Imon är det dags för skola igen -.- och det lär nog bli en het diskution med klassen och framför allt rektorn !! Gah så arg jag blev! Tar det en annan gång när jag vet hur de hade tänkt att lösa skiten.


Ne ska kika runt lite på nätet sen hoppa in i en dusch och sen ner i sängen. Ha det bra tills nästa gång =).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0