8 Februari 2011

Tänkte att jag skulle skriva lite om i trosdags =).


Hade praktik fram till 1 - 2 någon gång på eftermiddagen ? Sen var det hem och göra sig iordning, ner till firman igen vid fyra där vi samlades och dom som drack öl och inte körde började dricka lite för att sedan dra vidare till bowlinghallen där även jag kunde börja dricka ;).
   Bowlade i en timme och det gick väldigt dåligt XD haha. Men jag hade inte förväntat mig något annat då jag bara spelat en gång innan ^^. Sedan blev det mat och det var gott, sparrips ( stavas ? ), pommes ( som dom hade tappat saltkaret över =O ), någon röra av något slag som jag inte tyckte om^^ och lite tomater och rödlök =).

Jag hade med mig kameran, men blev inga bilder tagna ändå "/. Men efter bowlingen åkte vi ner till firman igen och dom som drack öl drack upp dom sista som fanns kvar sen bestämmde vi oss för att dra en sväng till Harrys =). Där slutade kvällen vid 12 tiden för mig. Fick ont i huvudet av allt skrattande tidigt på eftermiddagen och var jätte trött mot slutet. Men jag deppade inte ihop för det, för jag hade haft en jätte rolig dag för övrigt =).


I fredags så åkte jag ner till farmor för att låna hm hennes sy maskin, ska nämnligen på maskerad nu på fredag och tänkte sy min egna klänning och hittills ser det rätt bra ut, ska försöka bli klar med den imon hade jag tänkt för sen kommer jag va dödstrött när jag kommer hem från praktiken på torsdag ^^.

Sen i helgen har jag bara varit hemma och sytt en del på klänningen tills maskinen inte velat sy mer ^^.


Skolan igår och idag kom jag inte ens iväg för att en ledning till tågen hade gått sönder så det gick inga tåg och ersättningsbussarna gick inte så bra "/ så om jag hade kommit iväg så hade det inte kännts så nödvänligt att åka dit.


Slutar med en gammal bild





- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0