27 Februari 2011

Dags för en uppdatering så här i slutet på veckan ^^.

Har ju haft lov och jobbat hela veckan, skönt! Men känner ändå att en extra dag ledigt hade inte varit fel. Jag har haft en rolig vecka iallafall =).

Vad har hänt i helgen då ? Fick reda på i fredags när jag kom hem att vi skulle till en av mina kusiner på lördagen och att vi skulle ha med oss någon kaka, så jag bestämde mig för att baka - men vad ? Drog ut nästan alla kok/kakböcker vi har och hittade två kakor jag ville och kunde baka.

    På lördagen när vi kom till dom och fick reda på att jag var som hade bakat när jag va dö trött så skojja dom om om att dom  nog inte skulle äta kakorna. Men efter fikan sa dom att dom hade blivit jättegoda och att jag nog ska fortsätta att baka när jag är dötrött =P =D. Det tackar man ju för =).

Och idag har jag inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt typ. Imon är det dags för skola igen -.-' .

Tänkte bjuda på några bilder jag tog på vägen hem från kusinen igår =)







Och så tänkte jag bjuda på en bild på Vovvarna i tvättstugan







- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0