2 Februari 2011

Herregud vad blogg.se kan vara segt =O. Det var nära att jag startade om internet sidan, men precis när jag tänkte göra det kom det igång igen -.-' .

Dagen idag har varit rolig och lite händelserik ^^. Jag och Malin skulle lägga laminatklickgolv för första gången i våra liv ^^. Vi tyckte att det verkade " lätt som en plätt ", men ack så fel vi hade ! Skarven på raden som man lade var tvungen att vara minst 30 cm ifrån skarven på raden innan -.- . Sen fick vi lite problem med att få ihop skivorna på vissa ställen så kom en lärare och visade ett enkelt sätt som han gjorde när han la klickgolv så då gjorde jag ju självklart så eftersom att det var lätt! Men då kommer våran cp lärare och säger att jag inte får göra så för att det är för lätt och går inte att göra på större golv - det fattar väl jag med ?? Så jag blev lite förbannad på honom för att han kom och förstörde det vi hade gjort och för att han påstod att vi ( jag, Malin kunde inte göra så mycket p.g.a inflammation i knät ) gjorde fel!

Men äntligen blev vi klara med golvet och jag gick för att byta om så att vi kunde åka hem. Då hör jag hur våran lärare larmar skolan och går så jag säger till Malin ( eftersom att jag höll på att byta om ) att han sätter på larmet, men hon satt bara som ett frågetecken och fattade typ inte vad jag sa, så sa jag det en gång till och att hon skulle gå efter honom och säga att vi var kvar - hon sitter fortfarande som ett frågetecken. Så jag sa till henne en gång till att gå och säga avv vi är kvar så att han kan larma av igen. Men precis när hon öppnar dörren från vårat omklädningsrum så går larmet och våran lärare kommer tillbaka och ser då att Malin står och tittar på honom, sen öppnar han dörren och kommer in för att larma av och säger att han inte trodde att det var någon kvar utan att vi hade gått ^^.

Sen när jag och Malin ska åka iväg så låste hon upp bilen och jag väntade någon sekund innan jag öppnade dörren på bilen för jag vet att larmet går ( eller tutar till ) när man öppnar för fort efter att man låst upp bilen, men larmet gick verkligen och vi tittade på varandra och börja asgarva innan hon fick av larmet =P. Sen blev vi jätte flummiga XD.
Jag vet inte när vi hade så roligt senast =S, men det var roligt iaf ^^.


Det blev ett långt inlägg, men det var roligt i skolan idag iaf och det var det jag ville få med ^^. Imon blir det praktik lite mer än halva dagen, sen ska vi iväg och bowla hela firman =).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0