12 Februari 2011

Tänkte skriva lite om gårdagen.

Började med praktik och ryggvärk som sen blev lite huvudvärk med. Jobbade halva dagen som slute med lunch på Mc ^^. Sen var det hem och stressa järnet, skulle sy klart klänngen, duscha, packa, sova, ut med hundar två gånger, dra till Kristianstad och Marias syster för förfest för att sedan dra till Teaterbaren på 3:3 fest. Det var iallafall tanken att jag skulle hinna allt, men hann inte sova vilket jag kände sen att jag behövde "/.

Förfesten va rolig, men 3:3 festen va inte så rolig =(. Känns lite som att dom 100 kronorna som biljetten kostande, va utkastade pengar =/, men men jag hade iaf kul på förfesten, som tur var =).

På slutet av 3:3 festen så satt vi i ett typ bås som va lite avskillt från dansgolvet, så helst plötsligt kommer det fram två killar varav en av dom typ skäller ut oss för att vi satt där när inte han fick det förut. Så han gick till en som jobbade där och försökte få oss att gå där ifrån, men han som jobbade där brydde sig inte så vi fick sitta kvar =P. Så han som ville att vi skulle gå blev nog jävligt sur för hans kompis var tvungen att säga till honom att dom skulle skita i det och gå där ifrån ^^ =P.

Sen bar det hemåt och Denise snälla pöjkvän som hade jobbat i Malmö kom och hämtade oss =). Så jag var hemma vid tio i fyra tiden sen kom pappa ca tjugo minuter efter mig ^^.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0