20 December 2011

Jaha, då va det dags igen då ;). Som vanligt har det inte hänt så jätte mycket sen sist, men gör en liten lista på saker som jag kommer ihåg har hänt iaf ^^.

12 - Bakade i "skolan" inför avslutningen.
14 - Avslutning på kursen =).
19 - Liam blev hela 7 månader =)
20 ( idag ) - Upp tidigt och åka och titta på en lägenhet.

        
Bjuder på lite bilder på mig från avslutningsdagen =P


     
Och mina senaste naglar som jag tydligen inte har lagt upp ^^. ( Dom sista har jag just nu, men dom ryker snart och efter jul ryker naturligt långa naglar med ;( ) .


Längtar som fan till nästa vecka då det bär av till Göteborg igen =D. Kan någon vänlig själ spola fram tiden lite, snälla ? (A)



Jag kommer inte på något mer att säga just nu.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0