26 Augusti 2011

Idag har jag gjort något ( för en gångs skull känns det som "/ ). Jag va nämligen på ett möte på af om "studiemotiverande" någonting, vilket betyder att man ska gå tre månader på en folkhögskola och bli motiverad till att plugga istället för att jobba. Men jag vet att jag inte har någon större lust till att plugga egentligen, men jag tänkte ändå hoppa på en sådan där kurs iallafall. Och jag hade redan bestämt mig för vilken skola jag ville gå på så jag va sådär halvt intresserad av vad dom två andra skolorna hade att säga ^^. Nu väntar jag bara svar från af eller Furuboda ( som jag skrev att jag ville gå på ) om att jag ska börja där den 26 september =).

Men det var egentligen inte därför jag skulle göra detta inlägget ^^. Utan det är för att jag har fått för mig att testa min tur när det kommer till tävlingar på bloggar och har ( som ni har sett ) redan skrivit om en tävling, är även med i en hos elmas.se och nu kommer den tredje och fjärde som är hos http://millahoman.blogg.se/ =) ^^.

Iallafall det första jag tävlar om är en plastklocka i valfri färg från Weardesign.se



Och det andra är ett valfritt ljusarrangemang från Onlinedesign.se


( Det va SJUKT svårt att bestämma sig för vilken man ville ha, fanns så många fina, men denna va den jag valde tillslut efter kanske tio minuters velande fram och tillbaka ^^ )



- Over and out -


Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt att du är med och tävlar på min blogg. Lycka till! :) ♥



Allt bra med dig då annars? :)

2011-08-29 @ 16:04:53
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Emilia

Sv: Det är bra med mig med. Hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

2011-08-31 @ 17:52:28
URL: http://www.emlas.se

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0