12 Augusti 2011

Va ett bra tag sen jag skrev här, jag vet! Men det händer inget speciellt, så det är inte värt att skriva något i stil med " skulle bara skriva att jag fortfarande lever " för det vet ni ju, eller ? ^^


Kommer egentligen inte på något intressant att skriva nu heller "/. Men kan skriva en liten liten lista på vad jag vill göra/ha inom en väldigt snar framtid iallafall =).

  • Jobb
  • Eget boende ( helst i Stenkullen då jag vill upp igen )
  • Tattuera mig. Har blivit så grymt sugen på att göra fler dom senaste dagarna !!


Typ det som är "aktuellt"  just nu ^^.


Såg precis att jag inte lagt upp fler bilder från Varberg ( fy skäms där! ), så får väl göra det ^^. Dock är det inte alltid dom bästa bilderna, för Daniel och Viktor visste tydligen inte att man va tvungen att fixa fokusen ;). Klicka på bilderna för lite större bild.

            

           

                     

       

                  

De åtta första bilderna är från Varberg. Det regnade rätt mycket under natten fredag - lördag och till och från hela lördagen vilket relsuterade i översvämning i tältet och i början/slutet ( beror på hur man ser det ) av gatan. Sen va det ju två killar som fick ta kort på lördagen undertiden vi körde ölspelet och dom visste ju som sagt inte va fokus va ;). Sen stackars lilla Malte va genom blöt, men ville inte va i husvagnen själv =(.

Så va jag ju tvungen att lägga upp lite andra bilder med, bland annat på Izzy och himlen när vi va och grilla ute vid Hovdala när Mikael va nere på besök =). Och nästa gång jag skriver ( om jag har tömt kameran ) så kommer det nog upp några söta bilder på våra vovvar här hemma med =).


Det blev ett långt inlägg, men det är väl okej när jag typ aldrig skriver något ? (A)


- Over and out -


Kommentarer
Postat av: Daniel

jävlar va vatten det var! -.- Och jävlat va dåliga bilderna blev som jag och Viktor tog! ^^ Och jättefina bilder på min klumpedumpe och Fredriks "vakthund" :P

2011-08-19 @ 22:29:55
URL: http://lifeofdanny.webblogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0