8 April 2011

Skulle egentligen gjort ett lite roligare inlägg ( med bilder ) idag, men har inte tagit dom korten jag skulle "/. Har istället försökt att koncentrera mig på att bli klar med dom svenska uppgifterna jag ligger efter med, och hann med två innan det blev mat och tven börja och allt sånt som händer på kvällarna ^^. Men imon hade jag tänkt att skriva så mycket jag bara kan av dom två sista, helt ärligt trodde jag att det var typ 5 - 6 uppgifter jag låg efter med, men det var bara fyra =O ;). Bara och bara iförsig, men det kunde ja varit ännu mer ;).

I veckan har det inte hänt så mycket, bara skolan måndag och tisdag sen har jag varit hemma, för är fortfarande sjuk och ringt på två olika jobb som jag skulle ringt tillbaka till idag, men hade inte en tanke på det =S ! Får ringa i nästa vecka istället. Så mycket mer har inte hänt veckan =S.

Imon ska jag som sagt försöka skriva så mycket som möjligt på svenskan, men även ta kort till inlägget som jag ska försöka få in imon med =).




- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0