3 April 2011

Hej hej!

Just nu sitter jag i sängen med datorn och lyssnar på musik. Skulle egentligen varit på dop, men är fortfarande sjuk ( är på bättringsvägen ) och har lite svårt att andas och måste snyta mig hela tiden. Gör jag den minsta ansträngningen får jag en hostattack pga att jag knappt kan andas =(. Och till följd av hostattacken måste jag snyta mig. Då känns det inte så roligt att sitta i en kyrka.

I torsdags var jag hos läkaren och fick hostmedicin utskrivet, men den hjälper knappt, det blir nästan värre av den "/ =(. Sen hade jag knappt någon röst och hostade nästan helatiden så något jobbsökande blev det inte =(. Får hoppas att jag kan göra det nu i veckan istället =).

Ifredags så var jag med Maria i Kristianstad en stund och så hämtade jag min studentmössa =D. Jag har inte tänkt på att ta kort på den och har inte kameran hemma just nu heller ^^. Men det kanske kommer bild på den någon gång XD. Om inget annat så lär det komma efter studenten ^^.

Igår, lördags, gjorde jag inte mycket. Försökte hjälpa till att tvätta, men det gick inte så bra för jag kunde inte andas i den värmen =S. Så istället fick jag sitta här uppe i lägenheten och hosta så jag nästan spydde och snyta mig -.-' .

Nu ska jag försöka vila lite och sen ta ut hundarna =).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0