25 April 2011

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft någon lust att skriva "/.

Va ju som sagt i Göteborg i förra helgen =). Riktigt kul att träffa en del av vännerna igen, var ju ett bra tag sen med vissa =O. Jag saknar att kunna träffa vännerna spotant eller bestämma några dagar innan att den dagen festar vi. Saknar dom gamla tiderna =(. Vill tillbaka !! =(

I veckan som varit har det inte hänt så där jätte mycket. Måndag va jag helt död efter luftombyterna och den långa, jobbiga och tråkiga resan hem "/. Tisdag var det en resa till Ullared som gällde. onsdagen va rätt lugn. Torsdag var vi och köpte nya krukor och jord till blommorna här hemma. Fredag var det middag hos farmor =). I lördags planerade jag om alla utom en blomma som ska ha blommsterpinnar ( stavas ? ) som jag måste såga till först. I söndags var vi och grillade =) och idag har det inte hänt så jätte mycket, bara tagit det lugnt och varit trött hela dagen =S.

Imon ska jag ringa på lite jobb och söka några ( måste bara snickra ihop ett cv först :S ) hade jag tänkt. Sen får vi se vad som händer.




- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0