14 April 2011

Börjar med att säga grattis i efterskott Fredrik =) <3.

Jahopp idag var jag och "sa upp mig" från min praktikplats, så nu har jag ingen prakik men hoppas att jag hittar ett jobb i nästa vecka. Jag vet att jag skulle ringt denn veckan, men har varit ovanligt trött och inte orkat prata i telefon egentligen =S "/.

Imon drar jag iväg till Göteborg och Lerum =D. Hoppades även på en tripp till Trollhättan, men det verkar inte bli av =(. Så nu ska jag gå och packa, får se om jag skriver någoti helgen. Händer något oplanerat kanske jag skriver det =).  Annars kommer en uppdatering om hur helgen var i början på nästa vecka skulle jag tro =)



- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0