10 April 2011

Skulle ju egentligen lagt upp detta inlägget igår, men det blev inte så...

Iallafall, jag har köpt något som heter Fimo sticks eller Fimo canes, vilket kort kan förklaras som små lerstavar i olika mönster som man har till nageldekorationer i första hand =). Så jag tänkte visa hur mina naglar jag sett ut med detta :
Fransk manikyr i botten som lossnade dagen efter på pekfingret =(.

Man ser inte tummen så bra, så tog en enskild bild på den med:


Det var dom första naglarna jag gjorde. Här kommer dom andra som jag har för tillfället:

På höger hand gjorde jag ringfingret på ett annat sätt:

Tyckte att det såg så klumpigt ut med jordgubben överst, man ser knappt kiwin och melonen då ^^.

Det var det ^^.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0