8 September 2010

Jag har nog en jävla tur med min praktikplats. Jag går bara några timmar om dagen när jag är där själv ^^. Visst det är lite tråkigt att det inte är hela dagar, men samtidigt rätt skönt någon dag i veckan sådär =). Tror jag skulle vara själv där imon med, men vet inte om det är hela dagen eller bara morgonen. Vi får se imon =).

Idag så obbade jag 7 - 11.45 eller något med typ en och en halv timmes rast från halv nio till tio ungefär ^^ haha. Jag fick inte jobba för fort, för då skulle jag inte ha något att göra resten av veckan "/ haha. Aja, jag få väl ta ett fönster varannan timme ( tar ungefär en halv timme att måla ett parti, om det flyter på bra ) så att jag har lite att göra ett tag ^^. Vi får se vad som händer och sker.

Jag har faktiskt inte så mycket att säga. Det händer inte så mycket på dagarna när jag har praktik. Jag kanske bara ska skriva när det har hänt något speciellt som jag vill dela med mig av ?


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0