7 September 2010

Herregud vad dålig jag är på att uppdatera min blogg nu. Men jag känner att jag har en bra anledning till varför ^^. Har ju praktik 4 dagar i veckan, så det blir ju tidiga mornar, långa dagar med jobb och sen tar det en timma att komma hem för att bussarna inte stämmer överrens -.- . Så jag är rätt slut när jag kommer hem. Men jag ska försöka att ansträga mig lite mer, men vågar absolut inte lova något =).

Ja som sagt så har jag ju praktik och är helt slut när jag kommer hem, så på veckodagarna händer inte så mycket. Men i helgen som gick så var jag hos min farbror för att han fyllde år =). Grattis i efterskott ( tror jag =S ) =). Så mycket mer har inte hänt faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Hörs en annan dag =).



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0