19 September 2010

Herregud va dålig jag har varit på att uppdatera denna veckan ^^.  Bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera, vet jag knappt vad som hänt i veckan =S. Det har bara varit praktik, storm och regn ^^ haha. Nej men, allvarligt talat så kan jag inte komma på om det har hänt något roligt i veckan, mer är praktiken då ( alltid roligare än skolan ).

Igår var vi på en av mina kusiners äldsta ( och hennes enda ) sons 20 - års fest. Det var rätt roligt, förutom att man inte kände någon annan än dom från släkten där ^^. Men det va roligt folk där iaf så det blev en lyckad kväll =).

Jag kommer inte på något mer att skriva. Skola imon och förhoppningsvis praktik resten av veckan. Vi får se vad som händer i veckan. Nu väntar duschen och sängen ^^. Skriver imon om det händer något.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0