15 September 2010

Tänkte börja med att skriva lite kort om går dagen. Det började med att jag precis hann med bussen ( försov mig lite ), men hann med den endå. Åkte ut till P2 och väntade där i typ 20 minuter innan jag hörde av mig till han jag jobbar med och frågade vart han var. Då visade det sig att Ronnie hade ringt Anders och sagt att han skulle till Vinslöv, så han åkte ju dit direkt. I måndags när jag ringde och kolla vart jag skulle vara, sa Ronnie att jag skulle vara "där ute" ( vilket jag tolkade som P2 ) och fortsätta med fönstrena om jag inte hörde något annat. Men då visade det ju sig att jag skulle vara i Vinslöv! Lite bristande information där, men det löste sig som tur var iaf.

Idag var det Vinslöv som gällde igen. Vi hade inte så mycket att göra, men vi fick dagen att gå iaf ^^. Jag försov mig i morse med ^^ haha. Jag var trött och tyckte att mobilen va jobbig som aldrig slutade låta, så jag råkade trycka på "stäng" ist för "snoosa" ( eller vad det står ) ^^. Så jag vaknade kvart över sex och va lite lagom panikslagen, men jag hann med tåget tack vare att pappa va snäll att köra ner mig till tåget =).

Nej nu ska jag gå och fixa mina mackor till imon och sen ska jag gå och soova, är as trött och MÅSTE upp i tid imon så att jag hinner duscha.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0