13 September 2010

Idag var det skola igen och den började med att jag försov mig lite ^^. Men jag kom faktiskt i tid tack vare att det inte var så mycket trafik så det flöt på med bussen till skolan =). Det hände inget intressant i skolan idag, men fick reda på lite datum angående de NP i Svenska B. Sjukt många lektioner till att ha muntligt. Jag gillar inte alltid muntliga prov, men jag hoppas att dom kommer gå bra iallafall.

Haha när jag ringde Ronnie idag så behövde jag inte fråga vart jag skulle va imon för han sa något i stil med "Du undrar vart du ska vara imon ja". Haha lite roligt att han har lärt sig varför jag ringer varje måndag ^^.

Nej om man kanske ska gå och fixa frukosten och lunchen till imon ^^. Duschen väntar ^^.

Skriver kanske imon, om det händer något roligt, annars är det bara praktik som gäller imon.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0