12 September 2010

Jag känner att min blogg har blivit tråkig, jag skriver typ samma saker ( känns det som ) varje gång jag bloggar "/. Det händer ju inte så mycket i mitt liv, så det är väl inte så konstigt att det inte blir skrivet något annat än min tråkiga vardag "/ ^^.

Idag har det inte hänt ett piss typ och det märks, för jag är gör seg utan anledning "/.

Imon är det skola och jag känner inte alls för en meningslös skoldag egentligen -.- . Men man får väl sköta sig när det bara är en dag i veckan det gäller ^^. Tycker att det är gött att det är fyra dagar praktik, även om jag knappt har något att göra där, men allt för att slippa skolan ;) ^^ haha.

Jag kommer inte på något mer att skriva nu.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0