11 September 2010

Vad har hänt de senaste dagarna ? Inte så mycket. Praktik torsdag - fredag, dock bara halva dagar ( finns inte så mycket att göra då vi ska ha övervångingens fönster som vinterprojekt. Varför inte ta så mycket som möjligt innan det blir kallt och sen ta resten som vinterprojekt ? Förstår inte hur Ronnie har tänkt där egentligen =S. Han sger att jag ska vara där, men det finns ju inget att göra eftersom att jag inte går upp på stegar ( och helst inte bockar heller för att jag har så dålig balans ). Aja får se var jag ska vara på tisdag.

Igår var jag trött! Somnade vid tio i soffan, vid halv elva började pappa tjata på mig att jag skulle gå och lägga mig för att jag låg i den soffan pappa brukar sitta/ligga i -.- . Att man áldrig får sitta/ligga i den soffan -.-' . Haha.

Idag har vi varit iväg och släppt hundarna, men Ronja är så tråkig och Pepsi verkar inte ha någon energi kvar till att springa efter bollarna "/. Vi kanske ska åka iväg med dom lite oftare för att Ronja ska bli lite roligare och inte bara går runt och luktar och kissar överallt ? ^^ . Haha vaknade förresten av att Ronja hade en nysattack imorse ^^. Så gullig va hon som rynkade nosen för att det kittlades ^^.

Vet inte vad jag ska skriva. Har inte hänt så mycket "/.

- Over and out -


Kommentarer
Postat av: sandra

ja de är ju de :)

2010-09-12 @ 10:43:27
URL: http://fourclover.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0