3 Oktober 2010

Nu är det lite över en vecka sedan jag skrev sist, men jag har inte orkat att blogga efter prakitken.

Men jag kan börja med att skriva grattis till mig själv och pappa på våran födelsedag =D. Nej, men jag vill tacka dom som grattat mig idag =).

Vad har hänt på praktiken i veckan då ? Inte så mycket, jobbade i en lägenhet med Anders i tisdags, försov mig och fick vara hemma i onsdags ^^ och hade en väldigt rolig torsdag ( sista dagen för denna veckan på praktiken ). Jobbade med en som heter Jocke sen åt vi med Benny och Johan för vi jobbade inte så långt ifrån varandra.

Kan ta hela torsdagen ( i kort het ) för att kunna förklara det roliga lite bättre ^^. Jag och Jocke skulle jobba på ett tak hos en dagmamma. När vi kommer dit så står mamman och en av barnen och hälsade oss välkomna typ och så reagerade dom på att jag var med och inte Johan ( lite roligt där ^^ ). Sen klättrade Jocke upp på taket och kände att det var halt på stegen och såg att det var is och frost på taket så han ringde Ronnie och kollade vad vi skulle göra. Vi skulle skrapa bort den lösa gamla färgen. Så Jocke fick flytta på ena stegen och jag stod som ett fån och försökte komma över rädslan för att klätta upp på stegen. Jag lyckades tillslut att komma upp, men satan va kallt det var! Jag höll på att frysa fötterna av mig.
Sen var det dags för frukost så vi åkte bort till Benny och Johan och då sa Benny att både jag och Jocke kom från Göteborg ( =O ) och tyckte att det varkonstigt att vi knappt hade pratat med varandra "/. Men det vände efter frukosten då vi snackade desto mer. Och ungarna gjorde att det blev lite roligare, för dom skrek till Jocke att han skulle vara tyst hela tiden och massa sånt ^^. Jag hade iaf väligt roligt och skrattade en hel del.

Jag hoppas att jag ska jobba med antingen Jocke eller Benny för då går dagen mycket snabbare. Sen orkar jag inte åka hemifrån klockan sex på morgonen nu när det är så mörkt för att vara i Kristienstad vid sju och jobba med Anders -.- . Sen vill jag VERKLIGEN inte jobba med Ulf heller.



Oj vad långt inlägget blev, så jag ursäktar mig för eventuella stavfel ^^ =).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0