24 Oktober 2010

Kom precis på att jag inte har skrivit något denna helgen =O ^^. Kan ju skriva lite snabbt vad jag gjort i helgen.

Fredag - Kom hem från jobbet ( kallar praktiken för det ) och såg att Mikael hade kommit, kul kul. Tätt efter mig kom pappa hem, så va vi alla samlade. Sen blev det bara slapp på kvällen.

Lördag - Åkte ner till framor med saker jag behöver inför näst nästa vecka då jag ska måla om hennes kök. Sen var vi och köpte färg och allt det som jag kommer behöva. Köpte även nya hörlurar så nu kan jag åka tåg igen utan att det är jobbigt och tråkigt ^^ haha. Kom hem och åt nog den godaste äpplepajen jag någonsin ätit. Till och med Mikael som inte gillar äpplepaj tyckte att den var god.

Söndag - Idag har det bara varit slappt. Mikael åkte hem i samma veva som jag och pappa åkte och handla. sen var det bara hem och slappa igen.

Det känns som att denna helgen va rätt slapp ändå. Men det kan vara skönt att försöka vila upp sig under helgn när man inte lyckas med det så bra under veckorna.

I veckan som kommer vet jag inte vad som händer. Sista veckan innan lovet och kort dag imon med om jag inte minns fel. Rätt så skönt faktiskt. Tänkte gå en sväng på stan i Krisitanstad med, så då blir det ju inte så sent trotts allt =). Får väl se om någon vill föjla med en liten stund på stan =).


Nej  nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigare imon för att duscha, orkar inte göra det nu i kväll vill komma i säng för är trött.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0