17 Oktober 2010

Jaha, då har helgen gått, och jag är trött fast jag knappt gjort något.

Igår så vaknade jag vid fyra på morgonen och kunde inte somna om förän vid fem. Sen vaknade jag vid halv elva och tänkte att jag skulle hålla mig vaken så att jag inte sover bort hela dagen ( som jag brukar göra ibland ), men jag råkade somna om igen och vaknade vid halv tolv - tolv av att jag höll på att svettas ihjäl för att solen stod rakt in på mitt rum -.- . Så det var bara till att gå upp och fixa frukost och göra sig iorning för vi skulle åka och handla. Sen var det inget speciellt som hände resten av dagen, bara teven på kvällen.

Idag Vaknade jag vid halv sju ungefär, men ville ju inte gå upp så tidigt, så somnade om och vaknade vid halv nio och tyckte att det inte var någon idé att somna om igen för jag måste ju komma i säng ikväll ^^. Idag har vi varit iväg med hundarna och handlat lite som vi glömde handla igår.


Kommer inte på något mer att skriva. Har prov på byggnadsställning imon, hoppas att det går bra, skulle kännas sådär om man misslyckades fastän man får ha boken, haha.

Aja, hörs kanske någon dag i veckan. 

- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0