16 November 2010

Det var ett tag sen jag skrev sist, men har inte haft något sätt att skriva om och har haft lite fullt upp dom senaste dagarna.

Förra veckan hade jag praktik och försov mig två dagar, vilket inte var så populärt, men jag fick komma tilbaka så det är väl bra ^^. Sen var jag hos en av mina kusiner i onsdags med. Och i lördags var jag hos farmor och gjorde det sista av projekt arbetet där =). Nästa gång vi åker dit ska jag ta lite fler bilder på slut resultatet så att den skriftliga delen ( förhoppningsvis ) blir bra.

Jag kan inte komma på något speciellt att skriva. Hade iförsig muntligt nationellt prov i går och pratade i lite mer än fyra minuter ( man skulle prata i ungefär fem minuter ). Och imorgon ska jag ha den skriftliga delen av det nationella provet. Sitta och skriva i fem timmar =O ! Hoppas att jag kommer igång fort och bara skriver och skriver så att det inte blir som det brukar - att jag sitter i typ en timma eller något och försöker att komma igång.

Nej nu ska jag slänga in min mobil räkning och sen gå och försöka plugga in olika typer av skrivande ( typ krönika och sånna saker ) och hoppas på att jag kommer ihåg dom imorgon.

God natt och på åter seende ;) haha.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0