30 juni 2010

Idag så åkte vi faktiskt till Hörby marknad. Jag trodde seriöst inte att det skulle bli av, men det blev det. Och kul var det när man stötte på sin ena kusin och hennes familj typ tre - fyra gånger ^^. Sen stötte vi på en av mina andra kusiners söner och hans kusin ( från hans mammas sida ) =).

Vi hittade inte något speciellt. Jag tyckte att det bara fanns kläder, foppatofflor och godis överallt och ingen stans. Men jag lyckades faktiskt hitta tre sjalar, men när jag tittade på dom hemma, så va en av dom lika stor som en duschhandduk eller ett badlakan =O. Men den kommer nog att bli använd flitigt iaf ^^.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva ^^.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0