4 Juli 2010

Det blev inget inlägg igår för jag orkade inte starta upp datorn efter att vi hade kommit hem från havet. Jag badade faktiskt, men doppade inte huvudet. Men det var nära kan jag lova haha. Jag fick panik för att syrran skulle skvätta vatten på mig när jag satt på knä där det var varmt. Först snubblade jag i sanden sen ser jag att jag håller på att landa i lös tång ,eller vad man ska säga ( hatar allt som har med tång att göra ), och får ännu mer panik och när jag försöker resa mig upp i farten så snubblar jag på något vänster på mitt ben ( ? ) men jag lyckades ta mig upp utan att landa i det äckliga ^^ haha. det var väldigt roligt faktiskt XD. Haha. Jag ska nog inte berätta om hur det gick för syrran XD hahaha.


Idag har jag inte gjort ett piss känns det som, fast lite saker har jag ändå gjort ^^. Jag har varit ute med hundar, diskat, hjälpt pappa att baka en sockerkaka. Men nu sitter jag och kollar på Just like heaven på tv. har sett den många gånger innan, men tycker att den är lika bra varje gång, lite sorgsen bara, men gillar den ändå.

Hoppas att det blir bra väder i veckan så att man kan åka till havet och få lite färg. Hade varit rätt skönt att inte komma tillbaka till skolan och vara blev som ett lik efter en så här bra ( änså länge ) sommar ^^.



- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0