28 Juli 2010

Gud vad ointressant min blogg känns ^^. Börjar ju ( nästan ) varje inlägg med "Idag har jag ... ". Kanske är för att jag har dålig fantasi på hur jag ska börja mina inlägg ? Skit sak samma ^^

Iallafall, idag har jag; gått och lagt mig ( vid fem-tiden imorse "/ ), vaknat, käkat frukost, gått ut med vovvar, duschat, stressat lite, åkt till Malmö för att möta upp Louise som kom hem från Göteborg, åkte hem igen, käka middag och sen bara slappat framför datan ^^.

Det va väldigt soligt och varmt i Malmö, så medans jag väntade på att bussen som Louise kom med skulle komma, så satt jag och göttade mig lite i solen ^^.

Usch, jag har börjat få ångest för att skolan börjar snart och jag har typ inte gjort ett skit denna sommaren heller! Det känns iaf inte som att jag har gjort något, men jag har varit iväg lite då och då bara.
Sen har jag ångest med för att jag inte vet vad jag vill göra efter skolan. Jag vill inte bli snickare, jag vill inte bli målare och meningen med min skola och lärlingslyftet som dom jobbar efter på min skola,  är att man ska få en lärlingsanställning på sin praktik. Faan vad jag hatar att jag inte vet vad jag vill. Jag menar, det är ju lite dumt att dom fixar en anställning åt mig på ett förtag, men att jag inte vill vara där sen ändå. Vi får se vad som händer när skolan börjar igen. Jag har iaf inte lust att börja om ettan nu när jag bara har trean kvar. Och ännu mindre lust har jag att gå ut trean med dom andra och veta att jag ändå måste pluga något år efter med en massa kurser för att få någon annan eller en blandad utbildning.

Nej usch, ångesten tär på mig nu. Ska nog gå och lägga mig och hoppas på att den lättar men allra helst att den försvinner och jag vaknar upp med ett beslut över vad jag vill bli och vad jag vill hålla på med.


Ha det bra alla =).




- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, hjärtat varför har du inte sagt att du skaffat en blogg? (= <3

2010-07-30 @ 15:45:33
URL: http://carolinewangson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Men dööö! :P gör som jag, jobba ett tag medans du försöker komma på vad du vill göra. =) och samla nya krafter att orka plugga. Så har du förhoppningsvis lite pengar att leva för när du börjar plugga igen. =)

2010-07-30 @ 18:02:32
Postat av: Sofie

Svar till Daniel:



Jag har typ kommit på vad jag skulle kunna tänka mig att jobba med, men är inte helt hundra än. Plugga hade jag inte tänkt att göra igen, iaf inte på typ 5 - 10 år iaf! Är rätt så trött på allt som har med skola att göra, den ger en bara ångest "/.



Jag får se vad som händer i framtiden ^^ haha.



Svar till Caroline:



Fick aldrig tid eller tillfälle att säga det innan du fick reda på det på något vänster ^^. Men förlåt iaf <3

2010-08-14 @ 02:34:24
URL: http://lillfiiaa.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0