26 Juli 2010

Jag har total vänt på dygnet vill jag lova er. Gick inte och la mig förrän vid halv fem - fem någon gång i morse =O ! Dags att vända tillbaka det kanske ? JA! Haha.

Idag har jag inte gjort så mycket, gått och lagt mig, vaknat, käkat frukost, pratat med Louise ( kul och terra henne lite ^^ ), varit ute med hundar, duschat och handlat lite. Det är väl typ det jag har gjort idag. Och slöat framför datan ^^.

Imon har jag inga planer mer än att åka till Kristianstad för att köpa nya hörlurar, mina glappar ju ( skit irriterande ! ).

Just det ja, jag håller på att lyssna sönder lite låtar med XD haha. Men det är ju som vanligt med mig när jag har hittat en ny artist/grupp eller en ny låt ^^.


Kommar inte på något mer att säga nu, så...


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0