25 Juli 2010

Usch vilket uppvaknande jag fick idag. Ronja hade spytt i min säng -.- . Så det var bara att gå upp yrvaken och fråga pappa om han skulle kunna hjälpa mig att tvätta av kuddarna som hon hade spytt på. Snäll som han är gjorde han det, så jag fick tvätta min bäddmadrass lite med för det hade gått igenom lakanet. Sen vardu ju bara till att riva ut allt i sägen för att byta lakan, vilket påminde mig om att jag måste köpa nya dra-på-lakan snart -.- .

Nog om det ^^. Dagen fortsatte ju XD haha. Den fortsatte med att jag och pappa åt frukost, sen gick jag och la mig igen för jag frös ( va bara 13 grader om jag inte minns fel =O, hösten på ingång ? ). Vid 4 väckte pappa mig igen ^^. Sen gick vi ut med hundarna, in, sutit vid datan, gjort middag och ätit, ut med hundarna igen, in, datan/teven, pratat med Louise, datan/teven och där är jag nu med.

Jag har med andra ord inte haft något vettigt för mig idag. Men det är söndag så va fan ?


Just det ja, grattis Maggan på födelsedagen. Hade du levt hade du blivit 63 =) <3



- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0