21 Juli 2010

Vill börja med att säga Grattis Caroline på födelsedagen =) <3.


Idag har jag inte gjort ett skit typ. Bara varit hemma och tagit hand och hundarna och varit rastlös ^^. Pappa hade fått en körning upp till Göteborg, så Louise tog sig friheten att åka med honom upp så jag fick bli kvar ensam hemma med vovvarna. Men det gör inte så mycket för pappa kom hem igen vid halv sju - sju nu ikväll.

Var ju på marknaden igår, men det var så stort så vi orkade inte gå där så länge. Sen blev jag helt förvirrad av alla gångar som gick åt olika håll hela tiden =S. Efter två och en halv timme i stekande sol och mycket folk orkade ingen av oss gå mer. Det fanns inget skojj att titta på heller "/. Det var bara solglasögon, skor, leksaker, godis, politikinformationörer ( eller vad man ska säga ), kläder och väskor överallt. Inget som intresserade mig.
Men vi köpte mer grisöron till vovvarna ( dom är helt galna i dom ) och polkagrisstänger ( hundra årsen jag åt det senast =O ). Men jag vill dit nästa år med OM det är mulet och typ 20 grader.


Nej nu ska jag tråka framför teven en stund innan de är dags att gå ut med hundar och sova.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0