19 Juli 2010

Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och grillat och lekt av hundarna lite. När vi satt och käkade så gick kossorna ( det va lösgående kossor där vi satt och grilla ) bakom oss och lät hur högt som helst. Och jag blev hur rädd som helst varje gång för det lät som att dom kom närmare och närmare och jag såg dom inte. Haha Louise blev lika rädd som jag och höll in Ronja hela tiden XD.

Imorgon kommer jag nog inte blogga för ska ju på marknad i Kivik. Ska bli kul för jag har aldrig varit där, men det som kommer bli lite mindre kul är att det är så sjukt stort.

Är trött som fan, så ska nog snart gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imon så det är nog ändå dags att sova snart ^^.

Imon kommer det nog inte bli något bloggande, för jag kommer nog vara sjukt trött när jag kommer hem ^^.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0