18 Juli 2010

Helgen har gått sen jag skrev något sist. Jag har inte gjort så mycket. Har inte kunnat göra så mycket. Brände mig ju rätt så rejält i onsdag ( ? ), och inte förrens idag har det lagt sig ! Det gör ifs fortfarande lite ont på två ställen på ryggen, men det är inget som stör så mycket =).

Helgen har varit skön, men lite för tråkig. Det har varit svalt, 25 grader eller något, så man har ju inte suttit typ halv naken och försökt att svalka sig under den dåliga fläkten vi har i vardagsrummet ^^.

Just nu sittar jag och försöker att lyssna på musik i mina hörlurar, men det har blivit glad i dom, så hör bara på vänster om datan ändrar sig -.- . Måste verkligen köpa nya nu i veckan. Man kanske ska se om man kan hitta några på marknaden på tisdag ? Vi får se.


Vad har jag för planer i veckan då ? Imon skulle vi egentligen åkt till Mellby strand för att möta upp Mikael, men hans bil krånglar ( vad han säger, jag tror att det är glapp i en sladd bara ) så han kanske skulle komma i veckan ist. Marknaden på tisdag som jag typ precis skrev. Kanske försöka få ner Jonny nu i veckan med ? Kommer nog inte lyckas, men kan alltid försöka. Caroline fyller 19 på onsdag, hoppas hon svarar i telefonen när jag ringer ^^ haha. Inget mer planerat sen. Försöker ju ta dagarna som dom kommer.

- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0